keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Lelujen etsintää

Tänään tein Santran kanssa pitkästä aikaa lelujen etsintää sisätiloissa. Etsintäharjoituksia ei olla tehtykään sitten pääsykokeiden. Piilotin kolme lelua lämpimään varastoon ja Santra löysi kaikki hienosti. Työskentely on parantunu paljon siitä mitä se oli. Sitä jonnin joutavaa juoksentelua on vähemmän ja se käyttää oikeasti nokkaansa. Oon pitäny sitä irti aina harjoituksissa kun en oikein vielä tiedä miten minun kuuluisi sitä ohjata vai kuuluuko ollenkaan. Tällä hetkellä Santran etsintä ei välttämättä ole kauhean systemaattista että saattaa siirtyä hyvin pian toiselle puolelle huonetta mistä olen sen lähettänyt. Hyvin se kuitenkin kiertää tilan ja käy kaikki nurkat läpi. Toiset kolme piilotusta tein "vierasmajaan". Piilotin yhden leluista patterin väliin, toisen keittiön kaapin alle ja kolmannen vessan patterin väliin. Nämäkin lelut nousivat hyvin. Harmitti niin kun en saanu kuvattua. Yks asia mikä oli kans muuttunu viime treeneistä niin Santra jakso hyvin jatkaa ettimistä yhden lelun löydettyä. Aikaisemmin ongelmana oli vähän se että kun yksi lelu oli löytynyt niin Santra ajatteli että homma oli siinä enkä saanu sitä etsimään ennenkun olin tehnyt valepiilotuksia. Nyt se oli näyttänyt hoksaavan homman aika kivasti.

Tiedätte varmaan millanen loppu ahneella on ja semmonen oli vähän meidänkin treeneillä tänään... No innostuin sitten sen verran näistä onnistuneista etsinnöistä, että päätin piilottaa lelut vielä kertaalleen vanhempieni taloon. Ihan kohtuullisesti Santra jaksoi vielä etsiä, mutta kyllä oli suurin into jo loppunut. Äiti yritti kuvatakin hommaa minun puhelimella, mutta se tietenkin soi kesken kuvaamisen ja sinne jäi sekin filmin pätkä. Harmittaa vähän etten taas malttanu jättää touhua siihen ku koiralla oli vielä paras into päällä ja hyvät etsinnät takana.

Koiraan olen kaikesta huolimatta tyytyväinen <3 Itseeni en niinkään.

Parisin päivä koostui lenkkeilystä kun aamulla se kävi isää vetämässä 7km juoksulenkillä ja sitten oli vielä minun, äitin, Hilman (koira :)) ja Santran kanssa 3km kävelylenkillä. Parisille tosin kilometrejä tuli varmasti triplasti mitä mulle ja äitille kun se oli irti ja sahasi ees sun taas koko lenkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti